dimecres, 4 d’abril del 2012

Exercici: corregeix els errors que han comès els alumnes.

Exercici: corregeix els errors que han comès els alumnes.
  1. M’habien fet una festa per que estaveu molt casats.
  1. Me’n he anat feliç, molt enamorada i més tranquila.
  1. L’hi he mostrat totes les forçes.
  1. Em anat a n’es teatre.
  1. Lo que pasa és que va anar de festa i te resaca.
  1. Aquets dies han estat una passada.
  1. Se explicar-ho i l’hi diré a n’ell.
  1. En quant al personatge, hi ha que dir que l’hi sobren les descripcions del final.
  1. Primer va vendre i després va comprà.
  1. Acaba el curs i tendré que començar la feina.
  1. Me aixecat i feia molt de sol.
  1. Sent por perquè no sé com hem tractaràn.
  1. Antes de que ells sabessin…
  1. No puc espresar els meus sentiments d’una manera impressissa.
  1. Avui em anat a maó i demà narem a Ciutadella,
  1. Ademés d’estimarte ho faría tot per tu.
  1. Estic convensuda i surtiré al pati abans que s’en vagin.
  1. Per fi!, esteia feta pols.
  1. L’hi han dit a n’es porter.
  1. Na Marta no se n’adona de que m’agrada.
  1. Després de sopar me dutxat.
  1. Vui dir sense al·lots per el mitg.
  1. Pero per sort no he suspès cap.
  1. Vam beure algo després de donar-nos-en compte que era de franc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada